Nærmere 19 timer i strekk inne i samme rør.
Det var virkeligheten for (stort sett) forretningsfolk som fløy nonstop mellom Singapore og New York.
Singapore Airlines flight SQ21 var den lengste flyruta som hadde eksistert og rakk å oppnå en viss legendestatus før den ble lagt ned høsten 2013 etter ni års drift.
Nå varsler flyselskapet et comeback for flyruta - med en ny versjon av Airbus A350 XWB med forlenget rekkevidde.
Unikt gigantbilde: Se det hektiske morgenrushet på Gardermoen i ett unikt 360-bilde
24 tusen liter ekstra drivstoff
Singapore Airlines blir lanseringskunde på A350-900ULR (Ultra-Long Range).
Ifølge Airbus vil den økte rekkevidden oppnås ved hjelp av et modifisert drivstoffsystem og aerodynamiske forbedringer.
Drivstoffkapasiteten er økt med 17 prosent, fra 141.000 til 165.000 liter, uten å installere ekstra tanker.
A350-900ULR har en maksimal avgangsvekt (MTOW) på 280 tonn, sammenlignet med 268 tonn for standardversjonen av A350-900.
De første ULR-flyene skal leveres i 2018, og planen er å starte flygninger mellom Singapore og New York og Los Angeles samme år.
– Vi vurderer også nonstopruter mellom Singapore og andre byer i USA, opplyser Singapore Airlines i en pressemelding.
Første europeiske flyselskap til å ta i bruk standardversjonen av A350-900 er for øvrig Finnair, som fikk sitt første fly i forrige uke.
Mareritt-patent: Nå kan det være flypassasjerer må sitte «oppå» hverandre
16 000 kilometer
Også da Singapore Airlines fløy mellom Changi og Newark i perioden 2004-2013 var det med Airbus-fly.
Dette var A340-500-maskiner som var innredet utelukkende med businesseter, hundre stykk, som kunne legges flate.
Korteste distanse mellom disse to flyplassene er 8.285 nautiske mil (15.345 kilometer).
Men det flys litt omvei for å utnytte jetstrømmene. Den reelle distansen anslås av Airbus og Singapore til om lag 8.700 nautiske mil (16.112 kilometer).
Også direkteflygningene mellom Singapore og Los Angeles, verdens nest lengste flyrute (7.621 nm/14.114km), ble lagt ned for to år siden.
Les også: Svensker kjøpte den norske flyplass-teknologien i fjor. I år tar den av
Sju ULR-fly
Det er fortsatt slik at det vil ta oppunder 19 timer å fly mellom Singapore og New York.
Også nå beskrives dette som et «premiumprodukt», altså at det kun er businessklasse om bord.
Nå heter det seg at de nye ultrarekkeviddeflyene skal utstyres med helt ny kabininnredning som er under utvikling, men det kommer ikke fram hvor mange seter de nye flyene vil ha.
Singapore Airlines hadde fra før bestilt 63 eksemplarer av A350 XWB og skal motta det første flyet over nyttår.
Med den nye avtalen skal sju av disse flyene leveres i ULR-versjon. I tillegg har selskapet økt bestillingen med fire ekstra fly, slik at orden nå består av 67 fly.
Les også: Slik har Widerøe gjort 16 gamle fly «nye»
Sydney-Dallas
Det som i øyeblikket er den lengste nonstop flyruta, er Qantas' rute mellom Sydney og Dallas-Forth Worth lufthavn.
Den har eksistert siden 2011 og er 7.454 nautiske mil (13.804 kilometer). Det betyr rundt omkring 15 timer i lufta.
For et år siden ble det satt inn Airbus A380-800 i stedet for Boeing 747-400ER på ruta. Sistnevnte klarte ikke å fly direkte fra DFW tilbake til Sydney.
Les om A321 i langdistanseversjon: Airbus lanserer erstatter for gammel Boeing-klassiker
Dubai-Panama
Om tre og en halv måned er det Emirates som vil inneha verdens lengste flyrute uten mellomlanding.
1. februar 2016 starter selskapet flygninger mellom Dubai og Panama City med sine Boeing 777-200LR.
Korteste distanse mellom disse to flyplassene er 7 463 nautiske mil (13 821 km), altså så og si identisk med SYD-DFW.
B777-200LR brukes også på det som per i dag er verdens nest lengste og tredje lengste flyruter:
Deltas rute mellom Atlanta og Johannesburg (ATL-JNB, 7 333 nautiske mil) og Ethiads rute mellom Abu Dhabi og Los Angeles (AUH-LAX, 7 291 nautiske mil).
Les også: Her lander A380-en som nå betjener verdens lengste flyrute
Lengst med B737
SAS har siden i fjor høst kunnet slå i bordet med å ha verdens lengste faste flyrute med smalbuksflyet Boeing 737.
Distansen mellom Stavanger (SVG) og Houston (IAH) er 4.210 nautiske mil (7.796 kilometer) med en flytid på ti timer og 40 minutter vestover.
Men skal du kjøpe deg plass i et av de 44 businessetene om bord i den innleide B737-700 BBJ-maskinen, begynner det å haste:
Siste flygning før SAS legger ned ruta går 23. oktober fra Houston.
Etter dette blir det igjen ANAs rute mellom Tokyo (Narita) og Mumbai som blir den lengste B737-ruta (6.796 km). Den er for øvrig kun nonstop i retningen Mumbai-Tokyo, den andre veien krever mellomlanding.
Les også: Norwegians nye 737 kan fly Oslo-New York