En liten gruppe Tesla-entusiaster, nærmere bestemt de aller tidligste som har forhåndsbestilt en såkalt "Signature series" av nye Model X, har fått tilgang til konfiguratoren som lar dem velge tilbehør og farger på bilen.
Og med det får vi også se de første tegningene av innsiden, samt tilgang til de siste spesifikasjonene.
Les også: Batteri-tilhenger kan øke elbilens rekkevidde med 500 km
90 kWh
Signature-utgaven av Model X får selvfølgelig det største batteriet Tesla har å tilby, nemlig 90 kWh.
Det skal gi en rekkevidde på 240 miles eller 386 kilometer etter den amerikanske EPA-standarden, altså noe mindre enn hva P90D-utgaven av Model S har (cirka 268 miles eller 431 killometer).
Den europeiske NEDC-standarden er som kjent snillere.
0 til 60 mph (cirka 97 kilometer i timen) skal gå på 3,8 sekunder, men Ludicrous-oppgraderingen du kan velge som tilvalg gir en heftigere forbedring her enn hva den gjør på Model S - med 0-60 på 3,2 sekunder.
Les også: Høyest mulig score i testen var 100 poeng. Denne Tesla-en fikk 103
Samme toppfart
Toppfarten er oppgitt til 155 mph - drøye 249 kilometer i timen, og det oppnås med 259 hestekrefter i frontmotoren og 503 hestekrefter bak.
Tilvalgene utover Ludicrous-akselerasjonen er ikke mange - en "minusgrader"-pakke tilfører blant annet oppvarmet ratt og setevarme også på andre og tredje rad.
Det siste tilvalget er imidlertid noe særdeles få andre elbiler kan skilte med, nemlig tilhengerfeste. Bilen vil kunne dra 5000 pund, altså rundt 2260 kilo.
Model X Signature Series kommer også som standard med ventilerte seter med både kjøling og varme, noe som ikke er mulig å få på Model S enda.
Les også: Norske Bjørn kjørte 728 kilometer i en Tesla – på én lading
Millionbil
Prisen for en fullt utstyrt Model X Signature Series er satt til 143.750 dollar, og minus hengerfestet er det omtrent akkurat det samme som en fullt utstyrt Model S P90D koster.
Om vi gjør den samme konfigurasjonen for Model S med norske priser lander vi på ganske nøyaktig 1.1 millioner kroner - selvfølgelig langt over hva innstegsmodellen vil koste.
Tesla annonserte for en snau måned siden at de første Model X-bilene skulle være klare til levering i løpet av september.
Da sa Tesla-sjef Elon Musk at det var den andre seteraden som var den største utfordringen.
– Det er et fantastisk sete, et skulpturelt kunstverk, men en veldig vanskelig ting å få riktig, sa Musk til investorer i en telefonkonferanse.
Begge de to bakerste seteradene skal kunne legges flatt, men foreløpig er det ikke avslørt hvordan det skal kunne foregå.
Les også: Kan disse luksus-elbilene ta opp kampen med Tesla?