TT Anlegg fra Marnardal har gitt det nest laveste anbudet, som er på 58,970 mill. Konkurransen er dominert av lokale entreprenører. Bare en av anbyderne har hovedkontor mer enn 13 mil fra anleggsplassen. Det er Trafikk & Anlegg fra Skien som er nr. tre med et anbud på 63,260 mill.
Lindland Maskin fra Lyngdal ligger like bak med 63,677 mill. Høyest ligger Risa fra Nærbø med 73,638 mill. De laveste anbudene ligger litt i underkant av Vegvesenets overslag.
Oppdraget består i å oppgradere fylkesveg 465 mellom Kvåle og Ulland i Farsund kommune. Strekningen er 6,5 km lang. Vegen skal i hovedsak følge nåværende trasé, men den blir betydelig oppgradert. Ny vegbredde blir 6,5 meter.
94 000 kbm skal sprenges fra veglinjen og ytterligere 135 000 kbm fra sidetak for å dekke massebehovet. 105 000 kbm skal fylles i et vann fra lekter.
Kvåle-Ulland er siste etappe på den 17 km lange strekningen Kjørrefjord-Ulland. Denne strekningen inngår i Listerpakken. Nå den blir ferdig høsten neste år, er det meste av Listerpakken fullført.