Samferdsel

Togselskap kritisk til at Bane Nor holdt Otta bru åpen: – Kunne blitt en kjempeulykke

Refser Høyres fartsgrense på 120 km/t: – En veldig dårlig ide

Vil bytte batteriene i hurtigbåt med under tre års driftstid

Bruker milliarder på å holde gamle togsignaler i live

Kun én av ti elektriske busser er europeiske: – Umulig å konkurrere med prisene fra Kina

Snart skal fylket i gang med brua som koster inntil 768 millioner

Jernbaneutbyggingen i Moss: Gir flere titalls beboere fem måneder på å flytte

Splittet Bane Nor og Spordrift – har brukt 85 mill. på å slå dem sammen igjen

Konsernsjefen sluttet på dagen: Var i møte med eierne nær 70 ganger i fjor

Bane Nor sikter mot gjenåpning av Otta bru før påske

Sverige forbyr bussene Norge har kjøpt
.jpg)
Disse firmaene skal bygge ny E134-tunnel til 2,8 mrd

Kommentar
Tiden har stått stille på sporet

Snart kommer det 790 nye kinesiske busser til Norge
