FAAs beslutninger er svært viktig for Boeing.
På bakken
Alle de 50 Boeing 787 Dreamlinernes som hittil er levert, ble satt på bakken i januar som følge av at litium-ion-batteriene gikk varme.
Artikkelen fortsetter etter annonsen![HP Norge](https://images.gfx.no/80x/2757/2757793/hp%2520logo.png)
![](https://images.gfx.no/cx0,cy1244,cw8192,ch2731,2000x/2848/2848258/hp_day4_roz_ambiente_maja_0384_shot_086%2520(1).jpg)
annonsørinnhold
![HP Norge](https://images.gfx.no/80x/2757/2757793/hp%2520logo.png)
![](https://images.gfx.no/cx0,cy1244,cw8192,ch2731,2000x/2848/2848258/hp_day4_roz_ambiente_maja_0384_shot_086%2520(1).jpg)
Nye PC-er visker ut forskjellene mellom fysiske og virtuelle møter
I et av flyene tok batteriet fyr, og i et annet var det røykutvikling.
Norwegian er blant flyselskapene som har bestilt flyet, men som trolig må vente mye lenger enn avtalt før de blir levert.
Plan
Boeing har jobbet på spreng for å løse problemene og det presenterte 22. februar en plan og et nytt batteri for FAA.
Selskapet har nå fått tillatelse til å teste ut batterisystemet i to Dreamlinere.
Les også:
Her er Norwegians kriseløsning