Discovery heises opp i en "Mate-Demate Device" (MDD) som skal løfte romfergen opp på ryggen av en modifisert Boeing 747.Bilde: NASA
En halekjegle monteres for å gjøre romfergen mer strømlinjeformet under transporten på ryggen av Boeing 747.Bilde: NASA
Discovery blir boltet fast på en spesiallaget festeanordning på ryggen av jumbojeten.Bilde: NASA
NASAs modifiserte Boeing 747 med Discovery på ryggen tar av fra Edwards Air Force Base på tilbaketuren til Kennedy Space Center i Florida.Bilde: NASA
Flyturen fra California til Florida tar ta to dager. Årsaken er at ekvipasjen må mellomlande flere ganger for å etterfylle drivstoff.Bilde: NASA
Innsiden av NASAs modifiserte Boeing 747 som bærer Discovery.Bilde: NASA
Ankomst til NASA Kennedy Space Centers "Shuttle Landing Facility" (SLF). Flyet landet på rullebane 15 omtrent kl 10:00 lokal tid 21. august.Bilde: NASA
Romfergen Discovery blir separert fra flykroppen.Bilde: NASA
Boeing 747 og Discovery side om side. Romferga skal taues inn i hangaren for etterarbeid og service.Bilde: NASA
Discovery sett fra Banana Creek mens den blir slept fra NASA Kennedy Space Centers "Shuttle Landing Facility" til "Orbiter Processing Facility" - dvs. der den klargjøres for nye tokt, dersom NASA løser problemene med isolasjon som løsner fra drivstofftankene.Bilde: NASA
Discovery slepes inn i "Orbiter Processing Facility" hangar 3.Bilde: NASA
Rakettene til STS-114 som brukes under oppskyting, løses fra romferga når drivstoffet er brent opp. Landingsstedet er nøye beregnet og spesialfartøy står klar til å slepe dem tilbake til Kennedy Space Center. Rakettene gjenbrukes.Bilde: NASA
Cockpiten til Discovery.Bilde: NASA
Raffaello-modulen - som inneholdt forsyninger på vei opp og søppel på vei tilbake på flight STS 114, blir tømt på "Space Station Processing Facility" ved Kennedy SPace Center.Bilde: NASA