I juryens begrunnelse heter det blant annet:
"Årets vinner har gått inn i sitt produkt med stor kompetanse og gode planer for hvordan de skal erobre nye og eksisterende markeder. Siden 2004 har selskapet gått fra underskudd til et lite overskudd i 2007, og med budsjettert årlig vekst på rundt 30 prosent de neste tre årene. De befinner seg i et markedssegment der veksten er tilnærmet lik null. Men med riktig posisjonering og aktivt markedsarbeid kan de vise til imponerende vekst, ikke minst i Kina”.
Prisen består av diplom, 250.000 kroner og tjenester verdt 100.000 kroner fra Innovasjon Norges internasjonale nettverk.
Artikkelen fortsetter etter annonsen![HP Norge](https://images.gfx.no/80x/2757/2757793/hp%2520logo.png)
![](https://images.gfx.no/cx0,cy1244,cw8192,ch2731,2000x/2848/2848258/hp_day4_roz_ambiente_maja_0384_shot_086%2520(1).jpg)
annonsørinnhold
![HP Norge](https://images.gfx.no/80x/2757/2757793/hp%2520logo.png)
![](https://images.gfx.no/cx0,cy1244,cw8192,ch2731,2000x/2848/2848258/hp_day4_roz_ambiente_maja_0384_shot_086%2520(1).jpg)
Nye PC-er visker ut forskjellene mellom fysiske og virtuelle møter
Tidligere vinnere er T-VIPS AS (2006) og Sonitor Technologies AS (2007).