Det "har visstnok vært visse kontakter", sier M. Beauvais i Airbus, men de har hittil ikke ført til avtaler.
Japanske bedrifter har sikret seg kontrakter for 2,15 milliarder US dollar.
Svenske Saab Aerospace AB leverte nylig en 31 meter lang vingeseksjon til 380-vingefabrikken i Broughton, North Wales.
Superjumboen Airbus A380 skal ta 555 passasjerer eller 150 tonn last, det første flyet leveres i juni 2006.
Det er til nå bestilt 80 av passasjer- og 17 av fraktversjonen. Flyet tar større last til lavere fraktkostnad enn noe annet fly.
Det er dimensjonert for å bruke dagens rullebaner og flyplasser, men ombordstigningsutstyret må modifiseres med gangbroer i to etasjer.
Hovedbruksområdet for flyet blir nav-til-navtrafikk for store flyselskap som Air France, Lufthansa, Emirates, Quantas, Quatar, Singapore Airlines og Virgin Atlantic.
SAS har aldri sett på A380 som et aktuelt fly for deres formål. Finnair derimot, sies å vurdere flyet. De flyr langruter direkte fra Helsinki til USA og destinasjoner i Asia.