IT

Pris til norsk søkeselskap

F.v: Adm. dir Jørn Ellefsen og Account Director Norway Morten Medhus i Comperio foran The Mirage i Las Vegas på FAST Forward-konferansen i forrige uke
F.v: Adm. dir Jørn Ellefsen og Account Director Norway Morten Medhus i Comperio foran The Mirage i Las Vegas på FAST Forward-konferansen i forrige uke
Stein Jarle Olsen
20. feb. 2009 - 11:58

Det norske søkeselskapet Comperio stakk av med prisen under konferansen ”FastForward” i Las Vegas.

– Viktig

Konferansen arrangeres i regi av det norske selskapet FAST Search and Transfer, og årets konferanse var den første etter at Microsoft kjøpte Fast i fjor.

– Prisen har stor betydning. Vi har hatt stor fremgang internasjonalt de siste årene, og etablerte i 2008 et kontor i Boston i USA. Å få en slik utmerkelse av Microsoft gjør at ryktet løper foran oss, og gjør det enklere å få innpass hos de store internasjonale kundene, sier administrerende direktør Jørn Ellefsen i Comperio i en pressemelding.

Utradisjonell

Comperios søkeløsning skal gjøre det enklere å finne tak i akkurat den informasjonen man er ute etter i mylderet av søketreff.

– Dagens marked gir mange muligheter til å få tak i informasjon digitalt. Det kan være utfordrende for kunder å fullt ut ta i bruk alle de ulike kanalene. Vinneren av Digital Market Solution Award 2009, Comperio, har frigjort seg fra tradisjonelle forretningsmodeller og hjulpet våre kunder i å virkelig ta i bruk mulighetene innen enterprise search-teknologier, sier Microsofts Jared Spataro.

Les mer om:
Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.