MASKINER & UTSTYR

Skal øke Nastas synlighet i sosiale medier og digitale flater

Henrik Thorstensen kommer fra Norsk Scania og har 15 års fartstid fra deres kommunikasjonsavdeling, de senere år som teamleder for ekstern kommunikasjon i Scania.

Henrik Thorstensen har begynt i markedsavdelingen til Nasta.
Henrik Thorstensen har begynt i markedsavdelingen til Nasta.
Jarle SkoglundJarle SkoglundJournalist
10. okt. 2022 - 08:25

- Først vil jeg si at det er utrolig kult å komme til en bedrift som tar markedsføring på alvor og ønsker å satse ordentlig. Etter mange år i Scania satt det langt inne å ta steget ut, men når jeg først er «ute» er det fantastisk å komme inn dørene hos Nasta. Blitt tatt utrolig godt imot, og er allerede i gang med det kommunikative arbeidet. Det er mye som er nytt og ukjent, men samtidig er det mange fellesnevnere fra transportbransjen - og ikke minst mange av de samme kundene. Både Scania og Nasta sitt hovedprodukt «Hitachi» er premium brand, så også kommunikasjonsmessig ser jeg mange likheter, forklarer den ferske anleggs-kommunikatøren.

Del
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.