Selskapets servicesenter tar i mot henvendelser rundt tekniske spørsmål, service og support.
Det er tilsammen ni personer i servicesenteret, som består av ingeniører, serviceteknikere og ettersalg (support).
Artikkelen fortsetter etter annonsen![HP Norge](https://images.gfx.no/80x/2757/2757793/hp%2520logo.png)
![](https://images.gfx.no/cx0,cy1244,cw8192,ch2731,2000x/2848/2848258/hp_day4_roz_ambiente_maja_0384_shot_086%2520(1).jpg)
annonsørinnhold
![HP Norge](https://images.gfx.no/80x/2757/2757793/hp%2520logo.png)
![](https://images.gfx.no/cx0,cy1244,cw8192,ch2731,2000x/2848/2848258/hp_day4_roz_ambiente_maja_0384_shot_086%2520(1).jpg)
Nye PC-er visker ut forskjellene mellom fysiske og virtuelle møter
- For å organisere og styre senteret har vi ansatt Tor Håkonsen for å ta seg av henvendelser om tekniske spørsmål, reparasjoner, service og support, sier Morten Mathiesen, daglig leder hos ACT Logimark.
Tor Håkonsen er fra Jessheim, og har blant annet bakgrunn fra SAS teknisk avdeling.