Student Heidi Goa fra Ås i Akershus vant Statkrafts profilkampanje.
Goa er dermed en av de første som blir eier av den nye elbilen fra Think. Ifølge Statkrfat deltok 25.000 på selskapets hjemmesider.
![HP Norge](https://images.gfx.no/80x/2757/2757793/hp%2520logo.png)
![](https://images.gfx.no/cx0,cy1244,cw8192,ch2731,2000x/2848/2848258/hp_day4_roz_ambiente_maja_0384_shot_086%2520(1).jpg)
Profilhjelp
Statkraft trengte hjelp til å bygge opp kjennskap til hva Statkraft egentlig driver med. Mange har hørt navnet, men vet lite om virksomheten. Løsningen ble å lansere en konkurranse.
Blant de rundt 6.000 som svarte korrekt, var Heidi Goa.
Vinneren er student på Universitetet for miljø- og biovitenskap på Ås.
Deler gevinsten
Heidi Goa svarte riktig på oppgaven og hadde den beste begrunnelsen for hvorfor hun burde vinne en miljøbil.
Hun deler gevinsten med sin 3 år gamle datter. I konkurransen skulle deltakerne peke ut ulike kilder til ren energi.
Bra oppslutning
- Vi er svært fornøyd med oppslutningen om kampanjen, og er glade for at elbilen går til noen som virkelig vet å sette pris på å kjøre miljøvennlig, sier merkevaresjef Torbjörn Valfridsson i Statkraft.