Samtidig vedtok fylkestinget en ny kostnadsramme for prosjektet, og den er på 826 millioner 2022-kroner, skriver fylket i en pressemelding.
Styringsrammen er 18 prosent høyere enn byggherreoverslaget, og fylkeskommunedirektøren skriver i sakspapirene at «Hovudårsaken til auken frå byggherreoverslag, er at prisane for stål og betong som ligg i tilbodet har auka vesentleg meir enn den generelle prisindeksen for Veganlegg i alt».
To tilbud kom inn på dette prosjektet, men begge var høyere enn bevilgningene. Arbeidsfellesskapet Bertelsen & Garpestad/Metrostav Norge hadde det laveste tilbudet.
![HP Norge](https://images.gfx.no/80x/2757/2757793/hp%2520logo.png)
![](https://images.gfx.no/cx0,cy1244,cw8192,ch2731,2000x/2848/2848258/hp_day4_roz_ambiente_maja_0384_shot_086%2520(1).jpg)
I kontrakten er fristen for ferdigstilling av den nye Nerlandsøybrua satt til 1. mars 2025.
Prosjektet er planlagt med fire opsjoner, og det er vedtatt å bygge alle fire. Samlet kostnad for opsjonene er i underkant av ni millioner kroner.
Fylkestinget vedtok i samme sak dette: «Fylkestinget føresett vidare at det ved framtidige kontraktar vert ein tettare dialog med marknaden. Gjennom bruk av til dømes innovasjon- og samspel som kan vere med å skape nye regionale arbeidsplassar og dempe den kraftige prisauken i prosjekta.
Fylkestinget føresett og at fylkeskommunen er tettare- og tidleg med verdianalyse og reguleringsarbeid slik at ein bidreg til å finne dei mest kostnadseffektive løysingane.»
Vedtaket i fylkestinget var enstemmig.
![Store mengder kvikkleire har ført til betydelig økte kostnader for jernbaneutbyggingen gjennom Moss sentrum.](https://images.gfx.no/130x87/2838/2838991/DJI_20240430135716_0080_D.jpg)
Ny milliardsprekk for jernbaneutbyggingen i Moss