Samtidig vedtok fylkestinget en ny kostnadsramme for prosjektet, og den er på 826 millioner 2022-kroner, skriver fylket i en pressemelding.
Styringsrammen er 18 prosent høyere enn byggherreoverslaget, og fylkeskommunedirektøren skriver i sakspapirene at «Hovudårsaken til auken frå byggherreoverslag, er at prisane for stål og betong som ligg i tilbodet har auka vesentleg meir enn den generelle prisindeksen for Veganlegg i alt».
To tilbud kom inn på dette prosjektet, men begge var høyere enn bevilgningene. Arbeidsfellesskapet Bertelsen & Garpestad/Metrostav Norge hadde det laveste tilbudet.
I kontrakten er fristen for ferdigstilling av den nye Nerlandsøybrua satt til 1. mars 2025.
Prosjektet er planlagt med fire opsjoner, og det er vedtatt å bygge alle fire. Samlet kostnad for opsjonene er i underkant av ni millioner kroner.
Fylkestinget vedtok i samme sak dette: «Fylkestinget føresett vidare at det ved framtidige kontraktar vert ein tettare dialog med marknaden. Gjennom bruk av til dømes innovasjon- og samspel som kan vere med å skape nye regionale arbeidsplassar og dempe den kraftige prisauken i prosjekta.
Fylkestinget føresett og at fylkeskommunen er tettare- og tidleg med verdianalyse og reguleringsarbeid slik at ein bidreg til å finne dei mest kostnadseffektive løysingane.»
Vedtaket i fylkestinget var enstemmig.
Norge ga støtte til kontroversielt gassfelt – men nå er det slutt