Du kan ta en titt på PDF-versjonen av bladet her .
Si din mening i Debattspaltene, eller send epost til ansvarlig redaktør Tommy Rudihagen .
Teknisk Ukeblad nr. 1 – 2005 kommer i dag ut med en ny og tidsmessig mer moderne profil.
Med den nye profilen vil Teknisk Ukeblad framstå som mer lesbart og interessant for lesere med interesse for teknologi og annonsører som vil treffe noen av bladets over 235.000 ukentlige lesere.
Si din mening i vårt debattforum , der du også kan avgi stemme hvis du er medlem.
Den grafiske profilen er endret med større vekt på bilder og illustrasjoner. Innholdet er variert og leservennlig, med både kort teknologinyheter, teknologisnadder, innsiktssaker og lengre reportasjer som går i dybden. Målet er å få enda flere fornøyde lesere og annonsører.
- Gjennom en større omlegging av bladet vil vi styrke Teknisk Ukeblads posisjon som ledende organ innen teknologi-, nærings- og samfunnsstoff. Det vil glede både lesere og annonsører, sier Tommy Rudihagen, ansvarlig redaktør og administrerende direktør.
- Vi satser på en friskere og renere layout og øker satsing på nærings- og aktualitetsoppfølging, kombinert med underholdende teknologi-, opplevelses-, karriere og produktstoff, sier Rudihagen.
Teknisk Ukeblad, som i fjor feiret 150 år, har et opplag på nær 95.000 og over 236.000 lesere hver uke.
Klikk her for å komme til debattforumet og si din mening om "nye" TU.